fbpx

’t Eierboerke

Cases > ’t Eierboerke

't Eierboerke

Kwaliteit en vertrouwen zijn belangrijk voor Patriek Le Roy, zaakvoerder van ‘t Eierboerke. Toen een van zijn klanten al maanden niet betaalde of reageerde op herinneringen, schakelde hij Quitte in. ‘Ik zou zo opnieuw samenwerken’, vertelt hij, ‘alles verliep zo vlot en correct.’

Illustratie van een man met een tekstballon

“Toen ik Quitte inschakelde, belde de grote baas mij plots zelf op.”

Patriek Le Roy, ’t Eierboerke

Vertrouwen, kwaliteit, gemak

Deze groothandelaar in eieren levert aan bedrijven met een minimumafname van 500 eieren per week. “Ik heb met geen enkele klant een contract, alles verloopt in vertrouwen. En dat werkt. Al is er een klant die negen maanden niet betaalde. Ondanks vele verwittigingen en een aangetekend schrijven, kreeg ik geen reactie of betaling. Dus schakelde ik Quitte in.”

“Ik stuurde mijn vraag en gegevens online door naar Quitte. Een dossierbeheerder belde mij op, legde uit hoe alles in zijn werk ging en hield mij op de hoogte van elke beslissing en betaling. Hij volgde uit zichzelf alles vlot op met mij en mijn klant, ik moest echt nergens aan denken. Gelukkig, want daarvoor heb ik geen tijd.”

“Ik zou zo opnieuw samenwerken met Quitte.
Alles verliep zo vlot en correct.”

Patriek Le Roy, ’t Eierboerke

Resultaat verzekerd

“Ik probeerde mijn klant al maanden te bereiken, zonder resultaat. Van zodra ik Quitte inschakelde, belde de grote baas mij plots zelf op. Zo’n externe partner maakt duidelijk indruk. Ieder zijn job, en bij Quitte is men goed in die job. De medewerkers handelen kordaat, en kunnen de juiste kanalen inschakelen. Men is ook menselijk, en stuurt niet direct een deurwaarder als er andere overeenkomsten mogelijk zijn.”

“De betaling werd uitgevoerd op een termijn van tien maanden. Elke tiende van de maand, betaalde mijn klant een schijf. Deed hij dat niet, dan eiste de dossierbeheerder het totaalbedrag op. Alles verliep heel correct. Het bedrag staat intussen volledig op mijn rekening, zonder dat ik zelf een euro moest betalen. Ik raadde Quitte onlangs aan bij een collega met een wanbetaler, dat zegt genoeg zeker?”

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Bel of mail ons met jouw vraag. Dan bekijken we samen wat de beste oplossing is.

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
Wij contacteren jou binnen 24u met verdere vragen.

Blijf op de hoogte met Quitte!

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg onze tips & tricks over facturering en het juridisch kader errond rechtstreeks in jouw inbox.

Last van klanten die niet betalen?
Wij helpen jou.

Quitte – Invordering bv

BTW BE0773.624.884

Scroll naar top

Last van klanten die niet betalen?

Illustratie voor resterende vragen

Start je GRATIS claim!

Bij Quitte hebben we alles en iedereen in huis om ervoor te zorgen dat openstaande bedragen binnen 1 tot 6 weken op jouw rekening staan.